smnbr Kızlar selam. Ankara etlik şehir hastanesinde gebelik okulu varmış. Gideniniz oldu mu oraya hiç? Haftaiçi diye biliyorum ama çalışıyorum ben,haftasonu da okula giden var mıydı aranızda? Özellikle emzirme eğitimi için gitmek istiyorum.
Rwerdst smnbr ankarada değil ama İstanbul da gittim. Haftasonu olmuyor. Eğitimler mükkemel ötesi ve bence her Hamilenin gitmesi gereken bir kurs. Ben doğum yaptım. Direk bebeğime adapte oldum açıkçası. Hatta kurstaki herkesle görüşüyoruz. Bir arkadaşımız kaldı 40ı çıkmayan çıksın buluşcaz inşallah ☺️
smnbr Rwerdst Ne güzel🥰 Peki hafta sınırlaması var mı? Ben şu an 17 deyim. Alırlar mı acaba beni? Bi de eğitim bir ay sürüyo diye okudum ama doğru mudur?
Rwerdst smnbr 20den sonra alınıyor genelde. Kayıt olmanız gerekiyor. Sizi sıraya alıyorlar sonrasında sıranız gelince çağırıyorlar. Çok talep oluyor bazen sıralama yapılıyor. Sizi en yakın zamanda çağırmaya çalışıyorlar. Genelde 5 ya da 6 hafta sürüyor eğitim.