ilkmommylikheyecani 30dan beridir bende de var. Hem de sürekli var. Her geçen hafta artıyor. İlk zamanlar bebek toplanıyor zannediyordum ama rahim kasılıyor komple, üst alt sağ sol komple sert. Nstde de çıkıyor ama düzensiz çıkıyor canım. Düzensiz olmaları bişe ifade etmiyor. 7 haftadır doğurmadım. Olabiliyormuş böyle şeyler. Strese girme. Hatta o sertlikleri iyi gözlemle, bende idrara sıkışınca ve büyük tuvaletim gelince çok sık oluyor mesela.. Bi de idrar yolu enfeksiyonum vardı, o da kasılmaları artırıyormuş. Ama gelen giden yok 🤗 keyifli bişey, seviyorum ben 😬