Sedoliko OnlyBaby negatif olması iyi 12.gün. Demek ki iğne etkisini atmışsın. 14.gün tekrarla inşallah pozitife döner 🙏🏼🥰
OnlyBaby K-1997 inşallah bilmiyorum neyse eğer negatifse buda geçer yahu bi tatile gitsem iyi olacak evlilik yıldönümümde sessiz sakın huzur dolu bi yer. Bu kadarda üstüne düşmicem diyorum ama can durmuyo anacım😂
K-1997 OnlyBaby bodrum da çok güzel oteller var hem sezon sonu çok indirimli bende bu ay sonu test negatif olursa düşünüyorum
daisybebek Emine-Yldrm07 canım bende 7 eylül sabah 11 de iğne oldum ertesi akşam yani 8-9-10 değerlendirdik yumurta tam iyi durumdaydı. Hala denemeıe devam etmeye gerek var mı eşim çalışma saatleri çok sıkıntı bu saat oldu daha gelmedi🥺