Halin ama şöyle bir şey de söyleyeyim benim doktorum baya iyi bir doktor ben 5 ocakta adet olmuştum hep ultrasonda 3 gün geriden geliyordum doktor 5 ocağı 8 Ocak diye değiştirdi ben büyük ihtimal 3 gün geç yumurtladım ama hiç bir zaman ne zaman korunmayı bıraktınız demedi çünkü hemen ilk korunmasız ilişkide bebek olsa ohoooo