33+5 haftalık bebeğim 3400 kg çıktı bugün, doktor çok büyük çok büyük dedi ultrasonda bakarken. Normalde doğum haftam 7 Ekim falan ama çok endişeliyim sizce erkenden alır mı doktor ? İçimden bir his 36 da gel alayım diyecek, diyor ama. Bir korku sardı içimi hanımlar.