Yldz_dmrk_04 İlk gebeliğim 31 haftalık oğlum olucak🥲 doğumdan çok çok korkuyorum stres korku panik beni öldürüyor ..
nur6565 Yldz_dmrk_04 kız valla ben hem sezeryandan hem normalden çok çok korkuyordum ama artık diyorum ne olursa olsun doğsunda bitsin bu ağrılar sızılar
Karanfill Yldz_dmrk_04 doğum anını değilde bebeginize kavuşacağınız anı düşünün rahatlarsiniz ben öyle yapmıştım hep doğum anını düşünmemeye çalıştım hep bebegime ilk kavuşacağım anı, emzirdigim anları düşündüm
Yldz_dmrk_04 nur6565 bende diyorum biran önce gelse nefes alacak gibiyim ama bilmiyorum korku stres beni daha çok panikleştiriyor
Dolunya Ilk doğum neden korkuyorsun ki doğum videolarına mi baktin ilk doğum kolay oluyor hic korkma benim hemen olmuştu çünkü bilmiyorsun