Bende zıbın çok aldım 15 20 tane yenidoğan 0-3 ay yada 0-6 ay karışık uzun kollu da var kısada.Hastane çıkışı bi onlu aldım bi beşli .Onun haricinde yeni doğan 3 4 tulum aldım alt pijama aldım 3 tane.Gerisi 3 -6 aylık takımlar ve tulumlar şeklinde aldım.İki polar kalın battaniye 3 penye ve 3 tane müslin aldım şu ana kadar.