Happy_123 Valla tercih meselesi biraz.. Benim takibim ağırlıklı olarak devletteydi. Devlette de hep aynı doktora denk gelmek istemiyordum, randevuları farklı alıyordum. Özelden de teyit ediyordum önemli haftalarda (ikili test, ayrıntılı usg, amniyon sıvısı durumları için vs) Cinsiyeti öğrendiğim gün 1 devlet 2 özel 3 ayrı doktora göründüm aynı gün içinde 😅 şükür hepsi birbirini teyitliyordu.. Bi doktorum fark etti, neden bu kadar sürekli farklı doktorlara gidiyorsun diye şaşırmıştı. Ama her şeyin kıyısından döndük. Yok rahmin kısa dediler, yok şeker var, yok su fazla, yok ikili test kötü geldi.. Hepsini anlatınca ilk gebeliğin heralde deyip gülmüştü 🤣