Prmas61 Yarın regl günüm ama iki gündür adet ağrısı gıbı ve lekelenme var yerleşme mi acaba. Regl den önce lekelenme oluyor mu?
Tugba_turk46 Prmas61 evet oluyor canım evde erken gebelik yada kaset test yap pozitif görürsende hemen kan ver 💖
Prmas61 Tugba_turk46 regl olucak mısım gibi ya kasık agrım yok mesela genelde öyle olıyırmus yerlesmede
Tugba_turk46 Prmas61 evet canım adet olacakmış gibi ağrı oluyor yerleşmede dediğim gibi bir test yap zaten varsa çıkar büyük ihtimal ona göre kan verirsin💖