tunahansmom Ozgetk bence duyulur kuzum çünkü doktorum bana haftaya gel kalp atışı dinleyelim dedi gittiğim zaman 6 hafta 2 günlük olacak Allahın izniyle 💕😊
Edos123 Ozgetk benim 6+2 de duyulmamıştı bebek daha yeni oluşmaya başlamıştı 7.haftadan sonrası kesin gibi ancak öncesinde de duyanlar var. İnsallah güzel haberler alırırz🙏🏻
Haticetalan Ozgetk bnde yarın 6+4 kontrole gideceğim sonuç göstericem muayene eder mi bilmiyorm ama kalp atışı duyacak mıyım diye de çok heyecanlıyım
Sabahat17 6+4 de gitmistim duyamadik 10 gun sonra tekrar gel dedi pazartesi gidecem insallh 8 haftaya gircez insallah duyabilirim