Bebegim3444
Bana ense kalınlığı normal denmişti ama ikili tarama testim riskli çıkmıştı hemen perinatolojiye yonlendirdiler perinotoliji doktoru bana fetal DNA nin yüzde yüz sonuç vermeyeceğini söyledi amniyo sentez yaptırdım çok şükür sonuclarimiz temiz çıktı 20 haftayı bekleyip detaylı ultrason yapıldı oda temizdi bide benim oğlumda sol böbrekte genişleme var denmişti buda down sendromu ile ilgili bir şeymiş çok şükür oda temiz çıktı inşallah sizinkide temiz gelir