Sibel_72 Kızlar yaklaşık 1 haftadır ishalim halimden şikayetçi değilim kabızdan daha iyi su içmeyi ihmal etmiyorum (erken doğum riskim var) haftaya cuma kontrol var ishal olmak zararlı mı ? Başına böyle gelen var mı
nefessmommm Sibel_72 35+4 üç gündür benimde öyle canım Pazartesi gidecektim cumartesiye randevu aldım. Normal insan için bile uzun süreli ishal iyi değil birde gebelikte daha büyük problem oluşturması beni korkutuyor
cevriye35_ Sibel_72 35+1 bende aynı bi 10 gundur ishalim var bizimde haftaya carsamba kontrol vaktinde gelsinler insallah bende korkuyorum dogururum diye 😅