1prensesannesi__ bak biliyorum canım istiyorsun ama şunu düşünmek gerek bazı gebelik belirtileri regli belirtileriyle bire bir aynı o yüzden bu kdar çok takma inşallah olumlu sonuç alırsın ama olumsuz sonuç aldığında kötü olma o yüzden akışına bırak Rabbim herşeyin en iyisini bilir birazda ben içimi dökeyim benimde bat 12 ydi 11 ne doktora randevu almıştım ki bu randevuyu 1 ayda zor aldım çünkü tek kadın doktor o ve ben ona gitmeyi çok istiyorumdum randevumu iptal ettim gitmeyeceğim ayın 12,13 ne kadar bekleyeceğim hatta kafama koydum 15ne kadar bekleyeceğim 6 aydır olumsuz sonuç aldığım için birazda farklı sebeplerden dolayı üzerine düşmeyeceğim Rabbime bıraktım az çokda adet olacak gibi hissediyorum umudum kalmadı o yüzden akışına bıraktım ne test nede bir doktora gidecek hevesim kalmadı umarımm sen pazartesi günü o güzel haberi alırsın ♥️🤲