Arkadaşlar 3. Çocuğumu sezeryan olark dünyaya getirdim mecbur kaldım 6 cm açıklıkla 10 saat kadar sancı çektim zorlu bi doğum oldu sorum şu ki şuan sütüm gelmiyo diğerlerinde böyle sorun yoktu sezeryandan sonra ne zaman normal sütüm akmaya başlar herşeyi deniyorum ama olmuyor