Meyabaanne Kızlar herkese selam 31+4 üz iki haftadır göbekte aşırı kaşıntılarım var geceleri artıyor ne yapmam lazım bebek yağı tek iyi geliyor ama buna rağmen çok kaşıyorum ilk gebeliğim ne olur yardım edin çatlaklarım çok oluyor bu gidişle
Baharoloji Meyabaanne bebek yağı değil de daha temiz içerikli badem yapı Hindistan cevizi yağı falan kullanın ya da bio oil organik olandan
Tatar59 Çatlayacak o kaşıntılar normal. Tinrkla kaşımayın sakinm avucunuxla olduğu kadar. Tirnaklarsaniz daha çabuk çatlar ve derin olur catlak