ysrab Selam herkesee 😇 Kızlarr gebelikte nioli yağı kullanımı hakkında bilgisi olan var mıdır ? İdrar yoku enfeksiyonunu önlemek için 🙏🏻
Aysegul6178 ysrab bende kullanıyorum 37. +1 günlük hamileyim vajinal koku için kullanıyorum bir zararını görmedim
Mervemasal00 ysrab bende kullanıyorum 3. Ayımdan beri doktorum önerdi mikrop bakteri akıntı için hatta 10 yaşında kızıma da kullanıyorum bir damla iç çamaşırına gerçekten de etkisini gördüm
seyma3737 Elifaco nasıl kullandınız iç çamaşırına 1 2 damla damlatıp direk giydiniz mi yoksa biraz beklediniz mi
Mervemasal00 seyma3737 direk damlatıp giyiyorum 1 damla dan fazlası rahatsızlık veriyor mentol lü birşey dökmüşsün gibi herşryi fazlası zarar
seyma3737 Mervemasal00 tamam canım teşekkür ederim bi yerde damlatıp 1 saat kurumasını bekleyip giyin yazmışlar onunn için sorayım dedim 😊 teşekkür ederim 🥰