Sali günü planli sezeryan ile 2. Yavrumuz aldik kucağımıza o kadar guzel ki sanirim 1 de olsa 10 da olsa o his cok mukemmel.. sancilarimiz hala var ama cok mutluyuz elhamdülillah 🤲 Bebek isteyen arkadaşlarım ve bebek bekleyenler rabbim saglikla sihhatla bağışlasın hepinize.. anne olmak yeniden tekrarini yaşıyor gibi de olsam o kadar guzel hir duygu ki sadece yaşanması lazim.. isteyen herkese rabbim kucağına evine bu huzuru versin inşallah.. duygularim cok derin ama soyleyebileceklerim bu kadar. ❤