Alif63 esiin dışarda bekler canım doğum yaooacaksin seni odaya alırlar sonra derler bebeği işitmeye getirin refeketcilar eşimi ara dışardan gelip goturur diğer de briseye gerek yok görümcem benimle geldi çok yoruldu doğumum zordu diiye oda benimle çok bekledi hastanede doğum yaptıktan sonra sen uyu dedim hereseyi kendiim halletim hemşireleri iyi oldu için korkkma yardimci olurlar bile yanındaki diğer hastaların refekatcisi bir odada 3 kişi kalıyor zaten korkma herşey çok güzel olacak