Mlke123 Kızlar yarın sezeryana gireceğim daha önce anlatmıştım uykusuzluktan vücudum yorgun düştü ve psikolojim alt üst olduğu için sezeryana alınıyorum 37 de tam sizden ricam bana dua edermisiniz çok heyecan yaptım istemeden okuyandan Allah razı olsun şimdiden Allah onlara daha çok yardım etsin
Sunu Mlke123 Allah yardımcın olsun canım çokta sıkma kendini 20 dakikada olup biticek emin ol. Bende cuma günü giricem nasipse. Allah kuzularımızı hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Ayca7886 Mlke123 merhaba şimdiden kolaylıklar diliyorum sağlıkla insallah.Tam 37. Haftada mi alınacaksınız bende 14 Aralık Cuma 37+5 de gircem sezeryana