1woramy 36.haftam yarın bitiyor.. Mide yanmalarım geçti, ağzıma gelen acı mide özsuyu bitti.. Sık idrara çıkma hala var, ama bi iyilik hali geldi, ikinci trimesterdeki balayı dönemini yaşıyorum sanki 😅
Bi de gebe değilken rutinde hep kabız olan ben, gebelik boyunca hormonlardan mıdır çok düzenli oldu bağırsaklarım maşallah.. Hatta sürekli ishal gibi akışkan geçti gebeliğim.. Hormonlar heralde..
İyilik hali gelince doğuracağımı hissettim niyeyse.. 😬