Merhaba kızlar..34+4 olduk bugün itibariyle ve sırtım sanki kopacak gibi ağrıyor. Aynı zamanda göbeğim de sanki ortadan ayrılacak gibi. Duşa giriyorum etki ediyor biraz ama sonra yine aynı. Magnezyum takviyesi de alıyorum,her verilen ilacı düzenli kullanan biriyim de. Egzersizler de yapıyorum ama ağrısı geçsin diye ne yapmam lazım? Akşama bide yemekli misafirim var,annem gelecek yardıma sağ olsun da yine de dönmek lazım ayakta offf. Ertelemek de olmaz çünkü şehir dışından gelecekler. Doğuma kadar böyle devam ederse valla napicam bilemiyorum 😔