Hayatatli309 Ay daha 12 haftalığım başım ağrıyor sürekli ya kahvaltı yaptım bu fenalık geldi kalbim hızlı arttı sıcak bastı falan ilk gebeliğimde prenses gibiydim yaa hiç sıkıntım olmazdı