GK35 ipeklinaismom onuda çok düşündüm ama Ben bile söylerken karıştırdım Bizimkiler hiç söyleyemez😅 Aslında en güzel seçenek 😍😂
ipeklinaismom GK35 valla milleti düşünme şahsen kızım olursa elisa nare koycam ben soyliyim yeter gunumjz isimleek zaten değişik yaşlılar her zaman telaffuzda zorlanicaktir