Esra07- İyi günler Hanımlar 20 haftalık hamileyim ödemim çok ayaklarım şişiyor şimdiden sizler bunun önüne geçebilmek için neler yaptınız? Varmı önerileriniz.
Bmbe21 Ayaklarımın altına yastık koyup dinleniyorum ve emboli corabi aldım yani varis çorabı zaten hastanede de veriliyor ödem olunca. Onu giyiyorum günde bir kez çıkarıyorum