Rbytkn Lale30 hiç sancin yok canım benim ama haftalığına bakarsak daha erken, illa erken başlayacak diye birşey yok birden de başlayabilir hayırlısı olsun sağlıklı kolay doğum nasıl etsin Mevla’m 🤲🏻🌼 yukarıdaki bebek hareketleri.
xbebegimx Lale30 duzenli olarkk 40i gecen sancilar olmaliymis 10dk da bir gelen dogum sancisi demisti doktor