KuzeyinAnnesi10 Efsanee valla hiç öyle bisey yaptırmadım bende habersiz yapıldıysa da hiç Bisey demediler bilmiyorum 🤷🏽♂️ o nasıl bi testmis 22 oldum hiç duymadım
zeynepsg Efsanee benim 1 düşüğüm oldu sonra bu test yapıldı kanda pıhtılaşma testi Türkçe adı şimdi corasiprim kullanıyorum gebe kaldım 6 haftalığım
Efsanee KuzeyinAnnesi10 genetik testmiş ben bilmiyordum meyerse doktor bana yalniş söylemş başqa doktora gittim her şeyin normal ona ihtiyac yok dedi.dün lekelenmem oldu bu gün gittin doktora kopma var söyledi(8 hafta 1 günlük hamilelik var
Efsanee zeynepsg banada doktorum dediki genetik test akrabaysan verilr.ben hem kron hastasiyim 2 taraflı tedavi görüyorum
NareHaci 7ci haftasında bebeğimin kalp atımı yavaşladığı için yaptırdım. Genetik pıhtılaşma çıktı. Kan sulandırıcı kullanıyorum o haftadan beri. Haberim olmasa bebeğimin kalbi duracaktı☹️