Elzem07 Oğlumla kavuşmamıza son 99 gün kalmış uygulamaya göre, ben daha erken geleceğini hissediyorum nedense ❤️ Sağlıkla gel canım Aslanım, bu kadar çakalla tek başıma baş edemediğim için kendime bir Aslan doğuracağım 😂❤️❤️❤️
Elzem07 Hhbnhbnjvv uygulamaya göre mi 40 doktora göre mi? Siz ne düşünüyorsunuz? Ben kesinlikle uygulamaya göre 99 gün beklemez bu oğlan diyorum 🤣
Hhbnhbnjvv Elzem07 uygulamaya gore 40. Doktor normal dogum diyor daha bir sey belli degil. 18 ekime yazili benim dogum normal olursa. Ki hiç sanmıyorum oglum hala baş geliş yapmamış. Simdi doktorum 36-37ye kadar bekleyelim diyor. Donmezse sezeryan gunu alıcaz. Gorusumuz 18 eylul. Ama her kes bu ay sonu dogum yapacaksın diyor 😂😂😂 artık kendimi bu ay sonuna hazırladım🤣
Elzem07 Hhbnhbnjvv Hhbnhbnjvv ayy kaç haftalıksın canım suan? Benimde uygulamaya göre Aralık 15 diyor ama ben kasımda doğururum diyorum. İnsallah gönlüne göre olur, ben normal istiyorum benim oğlan ilk 4 ay falan hep bas geliş durdu şimdi kıpırdanmaktan nasıl durduğu belli değil😂 en basından beri bu beklemez haftasını diyorum. Hareketleri de suan cok şekillendi dayak yiyorum resmen
Hhbnhbnjvv Elzem07 34+2yim su an canim🥰. Benim bıcırıkta çok hareketli gecesi gunduzu yok🤣🤣🤣 uyutmuyor geceleri😂. Dediyin gibi canim bende dayak yiyorum resmen 😭 kıpırdayamıyorum hareket edince🙁 acıyor. Dayanirizda insallah saglıkla vaktinde gelsinler Rabbim acılarını gosdermesin🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🌸🌸♥️