Artemaaa_1 edosum06 hahaha valla geçen kuzenim doğum yaptı 2500 gram doğurdu normal benimki maşallah aldı başını gidiyor
Dicle06 Artemaaa_1 yok ya ne bilim normal doğumda makata kadar yırtılanlar oluyor oturamıyorlar vs o tarz şeylerden korkuyorum o yüzden
edosum06 Benim bebegimde baş büyüklüğü de var 38 de Sezeryan olacağım o zaman da 4 kilo falan olur heralde
Dilekonurr Artemaaa_1 benim 36+2 de 3550 çıktı 🥺 pazartesi sui sancı ile normal doğum bana göre seninkisi iyi
edosum06 Doktor 38de Sezeryanla alacağım illa normal doğum istiyorum dersen 4.5 kilo dogururum dersen sen bilirsin dedi çıkmazdayım. Diğer çocuğum normal doğum 3.700 doğdu
Rbytkn Artemaaa_1 o haftalarda bana 4 kg ya yakın demişlerdi, oğlum 42 haftalıkken doğdu 3740 ekranlar yaniltabiliyor ve genelde söylenilen den daha az doğuruyorlar ama kilosundan korkmayın her türlü doğurursunuz inşaAllah sağlıkla kavuşun inşaAllah