ebrarmom08 Eminer bgn saglik ocagndaki ebe 16 haftalikken dedi ama bebislerimize bagli 11 de 12 de gorende var gormeyende insallah cabucacik ogreniriz. Saglikli olsunlarda 🤰🤰❤❤
Esba2019 Anneyimm3 bende 13+5 de öğrendim kızımı ama şuanda kahverengi leke geliyor korkuyorum Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏
HaticeNur Anneyimm3 12 de dr bana daha çok küçük dedi bir ay sonra gel belli olur dedi ve burdan okuyorum bir çok kişi 11 12 filan öğrenmiş bana neden küçük dediki anlamadim neyse pazartesi kontrolümüz var bakalım insallah öğrenirim bnde
Betulpehlivan Eminer ultroson cihazına baglı canım ultroson kaliteliyse ögrenebilirsin benim doktorum da renkli ultosonda var dün 12 haftalıktım erkek dedi renkli ultrosondan bakarak
ebrarmom08 Eminer bilmem bende 11+4 ken gitcem gormezsekte ocak sonu gbiki kontrolde gorrrz diye umit ediyorum ❤ insallah ogrenirsin .
Eminer Esba2019 amin bendede geldi leke düşük olmasin die iğne yaptilar acilde aşırı agrim vardı simdi gecti bulsntim var az bide bel ağrısı inseAllah bisi olmaz