Kızlar yarın doğumum var ama ben hala bebeğimi kucağıma alıcağımı idraak edemiyorum hayal gibi gerçek olamıycak kadar güzel kucağıma verdiklerinde nasıl bir tepkim olucak ne hissedicem bilmiyorum hem korkuyorum hem heycanlanıyorum siz ne hissettiniz nasıl bir duyguydu bide önerileriniz varmı ? Gece en son ne yemeliyim sizce ? Kabız olmamak adına anneme kabaklı yoğurt yapmasını söyledim