Aysee1 1nsnr bende 9 haftadayım ilk defa bu kadar karın ağrısı çekiyorum inşallah kötü birşey değildir
Liv3652 1nsnr ara ara oluyorsa normal ağırlardır ama sürekli ve şiddetliyse enfeksiyon da olabilir bende aynı haftadayım zaman zaman oluyor çok yorulduğumda yürüdüğümde falan ama idrar yolu enfeksiyonu da ciddi ağrı yapıyor kasiklara
KuzeyinAnnesi10 1nsnr yarın 22 olucam regli ağrısı gibi surkeli ağrı giriyor doktorum normal büyüyor baskıdan olur dedi akıntı ve kanama yoksa sıkıntı yok
1nsnr Liv3652 geçen hafta vardı enfeksiyon ama azaldı yani yok denecek kadar az şuan ondan mıdır ki geceden beri çekiyorum
Liv3652 1nsnr oda olabilir hem de büyüyor baskı artıyor doktorunuz Birsey yok dediyse endişelenmeyin çok artarsa kasılma şeklinde olursa magnezyum başlanır bende öyle olmuştu
Petrichorers Benim de sol kasığımda devam ediyordu ağrı ama arada bir geliyordu oturup kalkarken ya da bi anda güldüysem falan oluyordu dinlenince uzun uzun yatınca geçti ama yani