Mahlem nasıl yani dr bunu mu söyledi,süt bağırsak düzenini bozuyor diye dr tavsiye etmedi,bence çok küçük bebeğiniz sütle rahatsız etmeyin,ben kefir mayalıyorum o yaşlarda her gün kefir içiriyordum şu an 3yaşında arada veriyorum sütü de ama evde kaynattığım sütten,ki vermek bile istemiyorum kefir ayran devam yani:))