Eceunverkanra Seda5892 cok sukur cevremde simdilik oyle konusan biri yok, saolsun annem,esim yanimdaydi, kayinvalidemle kayinpederim bile geldi saolsunlar. Allah iyi insanlarla karsilastirsin hepimizi 🙏🏻
TanemAyaz Eceunverkanra Zaten onların desteği olmasa çok zor atlatırız ama çok şükür ki yanımızdalar benim annem babam da yanıma geldiler bende kalıyorlar şu durumu biraz atlatana kadar. kayınvalidem ve kayınbabamda sağolsun sürekli gelip giderler 🙏🙏
Eceunverkanra Seda5892 benim eltim suan 6,5 aylik hamile Allahtan bide doktor oldugu icin halden anliyo destek oldu sagolsun. Valla insanlar bi degisik yani :)
Seda5892 Eceunverkanra o zaman çok iyi bana genelde ne varmış bunda diyorlardı eltimde gelmiş benim yiğenimde 3 gün önce düşük yaptı şuan ağladığına çok pişman niye ağlıyon ağlanacak ne var falan filan demişti bende ilk gün evimde kimseyi yatırmadım kocamla kalacağım dedim
FatosS_29 Seda5892 yok hamile kalmadan önce bir ilaç kullanmadım ama hamile olduğumu öğrenmek için adetimin gecikmesini beklememiştim ne kadar erken öğrenirsen okadar iyi olur demişti doktorum kan değerim 100 iken iğneye başladım hemen aynı anda progestanda kullanmıştım 3hafta sonra bıraktım progestanı şimdi iğneye devam