Ozderr TanemAyaz evet kalbi durunca hemen anlarsın göğüslerinden Yarın saglık ocağındaki hemşireye de sor
Ozderr TanemAyaz bulantılar kesilebilir hormonlardan da kaynaklı olabiliyor bi arkadaşımın basına gelmişti bu hemşire demiş göğüslerinden de mi anlamadın dusuk yaptığını diye. Yani kalbi durunca bebek düşünce göğüsler sönükleşiyor sen yarın iki dakka sağlık ocağına git danış
Bernaderen Yok öyle bisey canım senin bebeğin insallah öyle bisey yoktur ama kalp atısı olmasa alsalar bile hamilelik hormonunun düsmesi bile zamann alıyo benimde 10 haftalık kalmis bebeğim 13 olması lazımdı kalbi durmus benim haberim yoktu normaldi hersey kontrole diye gidip öğrendim doktorum bir iki haftaya hamilelik hormonun düser sıfırlanır demisti
Seda5892 Eceunverkanra geçmiş olsun canım bende iki ay önce yaşadım aynı durumu anestezi ile aldılar ameliyathaneye girdim doktor gelene kadar hazırladılar doktor geldi şakın çok ağlama uyanman çok zor olur dedi tabi ben ağlıyordum az nefes aldım koldan ilacı verdiler başımı sağa çevirirken uyumuşum uyandığımda odama çıkarıyorlardı hiçbir acı hissetmedim uyandığımda... işlem sonrasında ağır bişeyler kaldırma dinlen çok yatma ki pıhtışlaşma olmasın için temizlensin .. rabbim hepimize kucağımıza alacağımız sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin
Eceunverkanra Seda5892 ayni seyleri yasamisiz canım bende ciktim hastaneden eve gidiyorum dinlenicem biraz. Rabbim hepimize sifa versin🙏🏻 Sen tekrardan hamile kaldin mi canim?
Eceunverkanra TanemAyaz operasyon bitti canim,ayildim dinlendirdiler ciktim hastaneden simdi eve gidip dinlenicem. Agrim ve kanamam var ama normalmis. Saolasin merak ettigin icin, beni dusunme iyi ol yeter ❤️
tugba_kck_1987 Ablamda yılarca bu sorunu yaşiyo 4 tane bebeği oldu 4 üde 8. 10.13. 18.ci haftalarda kalbi duruyo malesef. Doğru düzgün eniştem götürmedi onu biyere ki araştırılsın. Lütfen sizinde daha önce olmuş iyi bi doktor bulup araştırın bi sebebi olmalı muhakkak Allah yar ve yardımcınız olsun
TanemAyaz tugba_kck_1987 Evet canım araştırılması lazimmis o yüzden ne gerekiyorsa yapacağım doktorumda dedi zaten gereken ne testler varsa araştıracağız hepsini dedi kaç doktor gezdim inanki hepsi yumurtalıklara bakıp gayet iyisn sen stres yapıyorsun olur olur deyip folik asit yazıp gönderdiler. bu doktoru kimyasal gebelik yaşayınca tesadüfen akşam saatinde gittim o günden beri sağolsun herşeyi anlatıyor yapılması gerekeni yapıyor. bu hamileliğimi de klomen verdi sonra çatlatma iğnesi yaptı hamile kaldım ilk ay da hemen ama sonu pek güzel olmayacak gibi
Selindikci35 Allah yardimcin olsun canim insallah bebisin hayata tutunur umarim doktor yaniliyordur..Saglikla kucagina almayi nasip etsin Rabbim..
TanemAyaz Selindikci35 Amin inşallah inşallah doktor da belki bir ihtimal umutlanma ama haftaya bakalım 1 hafta bekleyelim dedi.
Pinarclk TanemAyaz ben de yaşadım böylr bir durum. Mide bulantım kesilmişti. Ama beni büyük ultrasona göndermişlerdi. Orada 15-20 dakika boyunca baktı doktor ve sonuç aynıydı. Şimdi yine hamileyim. Ve okadar çok korkuyorum ki. Umarım doktorun yanılıyordur😞 inş her şey yolundadır.
TanemAyaz Pinarclk Allahım sana bağışlasın canım aman dikkat et allahım sağlıkla kucağına almak nasip etsin
Sarenry TanemAyaz canım bu 3. Yse pıhtılaşma sorunun olabilir inşallah durmamıştır yasıyodur bebegin bende kaybettim ilk bebegimi cok kötü bi durum rabbim kimsenin başına vermesin
FatosS_29 Benimde 2 tane kürtajım oldu 8 haftlık genetik test yaptırdık kan pıhtılaşması çıktı şimdi hergün iğne vurduruyorum çok şükür 14+5 teyiz
TanemAyaz FatosS_29 Allah sana bağışlasın allahım bana da sağlıklı bebek nasip etsin. pıhtılaşma çıkınca hamile kalmadan önce mi iğne kullanmaya başladınız hamile kalınca mı
Seda5892 FatosS_29 iğneye hamile kalınca başlanılıyor değil mi bende de pıhtılaşma var hamile kalmadan önce başka ilaç kullandınız mı