Delidolu aşırı aşıır üşüme yaşadım ben oğlumda kızımda yanardım kışın ortasında bile oğlumdada çok üşüme oldu halbuki asla üşümezdim ben bütün tahliilelerimde yapıldı ve yapılıyordu temizdi Herkez oğlun olacak dedi annemde abimde çok üşümüz internettede öyle yazar gerçekten oğlum oldu