Edaa01 Kizlar bat 9 erken gebelik testi yaptim olumsuz cikti pes mi etmeliyim? Belitrilerimde var aslında dün kasık agrisindan uyamadim şişlik hep hissediyorum pes mi etmeliyim
KuzeyinAnnesi10 Edaa01 her zaman umut vardır lütfen pes etmeyin çok dua ediyorum rabbim tüm isteyenlere nasip etsin bazen görüyorum öyle insanlar anne olmuş ki kalbim sızlıyor çocuğu olmayan insan görünce
Melike_4949 Edaa01 Pes etmeyin Rabb’im ne zaman nasip edeceğini çok iyi biliyor ama sakın kafanıza takıp kendisi üzmeyin
EZeynepKkAkaln Benimde aynı bat 10 bel ağrısı ve kasık ağrısı test negatif 🤷🏻♀️ inşallah Rabbim nasip eder
Serendipity16 Benim bat 12 ama dün dayanamayıp test yaptım negatif çıktı bugün kadın doğuma randevum vardı ne olur olmaz diye kan verdim kesin sonuç orada çıkar diye bakalım. Adet gününüz gecikirse tekrar yaparsınız bazen geç döllenme olabiliyormuş