Bendede geçen hafta ağrı oldu 15 mm büyüme çıkmış dayanamıyordum kendimce su tüketimini sinirlayarak ağrıya çözüm buldum böbrekleri cok yormamak adına hava sıcak diye 4 5 litreye yakın içiyordum.simdi gün içine bölerek 3 3 buçuk litreyi gecmemeye çalışıyorum ve o tarafin üzerine yatmiyorum ağrısı kalmadı uyguladigim.yontem.ne kadar doğru.bilmiyorum cumartesi kontrolüm var ama rahatım suan