tgbadlgzr Selam anne adayları 🙌🏻 Bugün şeker yüklemesi yaptırdım sabah kan aldılar aç karna, glikoz içip 1 saar sonra tekrar aldılar, 1 saat sonra tekrar alacaklarmış yine aç karna bu böyle mi oluyor? Delik deşik oldum 😁
Saliha2020 tgbadlgzr evet şeker yüklemesi böyle oluyor ben de yaptırdım şekerim yüksek çıktı şimdi diyet yapıyorum
Fenciiii İki hafta sonra benim içinde istedi doktor çevredeki arkadaşlarım önermiyorlar bi sakıncası var mı ki gerçekten ? tgbadlgzr Saliha2020 Aybarssmom_ Dilan_ylmz Karbaby elisa38
monarosamommy tgbadlgzr bu işlem bir tek bana yanlış uygulandı 2. Kez şeker yüklemesi yapmamı istedi doktorum bende yaptırmadım kan alma bölümünde nasıl başardılar aklım halen almıyor bu durumu toktum üstüne 50 lik şekerli sıvı içtim sonra benden 2 tüp kan aldılar sözde fark etmiyormuş asistanın soylemesi ama şekerim çıktı şaka gibi işlem yanlış yapıldı şimdide 100 lük seker yüklemesi istedi doktorum yaptırmadım sağlık ocağında açlık tokluk ölçüyormuslar öyle ölçturcem sekwr yüklemesi testi gördükçe üzülüyorum bu duruma şekerim var mı yokmu bilmiyorum doktoruma durumu izah ettim oda kızdı kan alanlar nasıl seni uyarmaz ne yapman hakkında bilgi vermez diye bende size soracaktım dedim ama ogun siz yogundunuz odaya tekrar geldiğimde siz yoktunuz, başka hastayı muaneye almıştıniz dedim yanındaki asistana sordum fark etmez dediğini söyledim doktor bisey diyemedi yeniden nasıl yapmam gerekiyorsa açıkladı izah etti 100 luk yapalım dedi buluşalım ben kabul etmedim 8 saat aç kalıp ikinci kez vücuduma şeker yüklemek istemedim ve ben 13 yıldır şeker kullanmıyorum tatlıyla aram yok zaten öyle kaldı
elisa38 Aybarssmom_ 12 ye kadar aç bekliyorsun şu dahi icirmiyorlar 4 5 defa kan aliyorlar aralıklı saatlerle
tgbadlgzr Fenciiii yaptır diyenler de oluyor yaptırma diyenlerde ama ben gebelik dönemimde çok tatlı yedim şeker olduğundan şüpheleniyorum onun için yaptırdım
Aybarssmom_ Fenciiii yani açıkçası ben yapılmamasına karşı değilim ama annem şeker hastası ve tam da bana gebeliğinde şeker hastalığına yakalanmış o yüzden yaptırcam, ama annem de şeker olmasaydı yaptırmazdım çünkü bu zamana kadar kan tahlillerimde şekerle ilgili değerlerim hep güzel çıktı
Saliha2020 Fenciiii bir sakıncası yok diyorlar çok araştırdım da yaptırdım ben iyi ki de yaptırmışım şekerim çıktı hiç beklemiyordum
elisa38 tgbadlgzr sonra az yemek ye ben bi anda yedim soğuk soğuk terler attım sonra uyudum çok kötü oldum
pandasever Aslanmommm ilk alınan kan açlık kanınız. Daha sonra içeceği içiyorsunuz bir saat sonra ikinci kanınız alınıyor. İki saat sonra da üçüncü kan alınıyor. 75 mg şeker yüklemesi bu şekilde.
monarosamommy tgbadlgzr evet aç gelmem gerektiği söylenmedi ben muaneye gidince seker yüklemesi yapılacağını öğrendim zaten