AydinlikevlerGM Gecmiş olsun Allah yardımcın olsun.benımde 32 hafta 4 gunlukken suyum geldı.cıger geliştirici iğne yaptılar.3 gundur hastanedeyım daha dogurmadım suyum tamamen bıtmesıne yakın sezeryana alıcaz dedıler😔yaptılarmı cığer gelıştirici sana
Aysemiray AydinlikevlerGM sanada gecmis olsun kardesim banada yaptilar ciger ignesi ama benim suyum tamamen bitmisti acilmami beklediler acilma gorunce nst ye bagladilar 6 saat sancim oldu sonrada kizim dogdu şükür Allah yardimcin olsunnnn
Aysemiray AydinlikevlerGM insallah normal doguryrsun sanciyi cekiyosun ama rahatliyorsun da benim sorunum bebegimin küvözde olmasi solunum sikintisi cekmesi birde kesi var dikislerim canimi aacitiyor
AydinlikevlerGM Aysemiray sızınde Allah yardımcınız olsun kucagınıza saglıkla alın ınsallah bebeğinizi
Vldn Aysemiray Allah bir ay içinde bebeğine ve sana sağlık sıhat verdin nasıl geçdiiiğini bile anlayamasın inşallah 🙏🏻 Erken doğum riskin olduğunu doktorun söylemişmiydi sana 😞
Aysemiray Vldn evet canim 26. Haftamda belliydi erken dogum olacagim ccok sukur 32 haftaya kadar gelebildik
Harna Aysemiray oo maşallah Allahın izniyle kucağına alırsın kilosu iyi yenidoğan yoğun bakim hemşiresiyim 600 gramlar bile kocaman adam oldular 🤗 yeterki yiyecek ekmeği olsun
Aysemiray AydinlikevlerGM ben iyiyim biraz agrim var taburcu oldum bugun bebegim hastanede kaldi hergün süt götürücem ona suanki durumu iyi ama nefes alip vermede problemi varmis insallah düzelir yavrum birde sarılık cıkmis 2 gündür mavi ısın tedaviindee
Aysemiray [bilinmeyen] sagoll canimmm bebegim kız erken dogum riskim söyle benim kanamam oluyordu sürekli kasilmalarim oldu en son suyum geldi acilmam oldu cok sukur kendi sancimla dogurdum
Vldn Aysemiray nasıl ya bebeğin daha çok küçük normelde prematüre bebekleri sezeryan yapıolar yolu bulamaz diye
deletedmom11 Vldn kız başka çıkışmı war yoLu buLamasınLar 🙈 bence hiç üzüLmesin turp gibi oLur yakında bebesi eLe awuca geLmez bi afacan zamanıda geLir Rabbim yardm etsn
Vldn deletedmom11 nebilim ya şaşırdım 😔 tabikide toparlanır yaşıtlarını bile geçer rabbim sağlıklı bişekilde bugunlerini atlatmayı nasip etsin
Hazalarslan Aysemiray Canım hiç üzülme senin hikayenin aynısını bir arkadaşım daha yaşadı ve şimdi yavrusunu göreceksin Aslan parçası gibi gelişimi yaşıtlarına göre çok ilerde maşallah tosuncuğun ☺ İnan genellikle böyle olan bebişler daha hızlı büyüyorlar ☺