Gncysf Aysemiray aynı durumdayız bende 31+2 de doğum yaptım. Bebeğim iki hafta oldu kuvözde. Gün gün büyüyor değişiyor. Rabbim dayanma gücünü veriyo. İnş sen de ben de çabucak alırız yavrularımızı kucağımıza
Elabadeninannesi Aysemiray canım korkma hayırlısıyla sağ sağlim kucağına almak nasip etsin Allahım. Dualarımız seninle ay bikaç saat önce yazıştık söylüyodu Zaten kasılmam akıntım falan var diye ama hiçbirimizin aklına gelemez ki suyu geleceği
Aysemiray Elabadeninannesi hic sorma canim yaaa şarıl şarıl aktı valla bende soka girdim nst de hafif sanci cikmis serum veriyorlar simdi
Aysemiray [bilinmeyen] canim inan bende bilmiyorum kasilmalarim agrim oluyordu ama suyumun gelicegini tahmin etmedimmn
Shnern Nst e baglayip sancina bakarlar sonra sanirim bebegin durumuna ve acilmaya insallh hayirla sonuclanir sabah 3zani vaktinde rabbim sarda koymaz kimaeyi
Aysemiray Elabadeninannesi dogum yaptim canim bebegimi kuvoze aldilar 1 ay kalicakmis cigerlerinde sıkıntılar var ne olur dualarinizi eksik etmeyin yavruma baktikca icim gidiyorr 😢😢
semabrcn Aysemiray içinizi rahat tutun küvez onun sağlığı için anne karnı bakımını yapması için yaşam sınırını geçmiş bebeğiniz bu günler geçip gidicek allah yardımcınız olsun analı babalı sağlıkla büyütsün inşallah tez zamanda kucagınıza versin hasretinizi dindirsin🙏🏻
Elabadeninannesi Aysemiray Allah çok büyük canım dua edicem Allah bebeğini sana bağışlasın inşallah içim acıyo deme o çok güçlü bir bebek kocaman olcak gör bak. Gözüm aydın bu arada canım sen mutlu ol moralli ol ki kuzucukta hissetsin
husniyealtun Aysemiray ah ya kiyamam Rabbim tez zamanda sifa versin. Kavus bir an once yavruna saglikla dönün insaAllah evinize. Duamda olacaksiniz insaAllah
Aysemiray semabrcn amin canim benim öyle tabbiki ama onu öyle kablolarla görünce kötü oldum insallah bi sıkıntı olmazzz
Aysemiray Elabadeninannesi Allah razı olsun canim benim senin ne duan varsa da Allahta onu kabul buyursunn 😊
semabrcn Aysemiray üzülmek normal tabi keske hemen yanınıza alabilseydiniz ama bol bol dua edin burdaki bir sürü tanımadığınız anne de siizin için dus ediyo allah ferahlık versin zaman çabucak geçsin inşallah
Happy21baby Rabbim evladını hayırlı sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucagına almayı nasip etsin Allahın izniyle herşey çok iyi olucak öyle düşün.