Fatma77 Aralık sonu veya Ocak başı olacak doğum nasıl bir lohusa takım tercih etmeliyim siz nasıl tercih ettiniz ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirimm
KuzeyinAnnesi10 Fatma77 lohusa çok terler ve sıcak basar bide evler petekli malum artık hep sıcak normal aldım uzun kolu dagiden ve trendyoldan canım 2 tane de elbise alicam normal doğum için istiyorlarmış
Elfyns Fatma77 benim de aralık sonu bende kısa kollu alıcam üzerine zaten sabahlııgı oluyor tesettürlüyüm erkek falan gelirse onu alırım üzerime bir takım da normal düğmeli pijama takımı alıcam