28-subat Merhaba , ateş ölçer ve oda ısısı-nem ölçümü için , önerilerinizi alabilir miyim? Genel olarak Braun duydum ama belli bir süreden sonra doğru ölçüm yapmadığını söylüyorlar. Kullananlar varsa yardımcı olur musunuz ???????
Bernasnli 28-subat en güvenilir olan eski yöntem ateş ölçerler çubuk şeklinde olanlar dijital alından ölçenler bozuluyor ve yanlış ölçebiliyor ve gereksiz pahalı. Isı ve nem ölçerde dijital olarak ebebekten aldım kanz marka , ateş ölçeri de ordan aldım gayet iyiler fiyatları da uygun hepsi toplam 200 TL yi bulmamıştır tavsiye ederim
esnyz14 28-subat Nexus direct kullanıyorum. Hem alın hem kulak içi hemde oda ısısını ölçüyor. Gayet memnunum
Mervepera 28-subat evet braun al gözün kapalı 17 aydır elim ayağım oldu asla da yanlıs ölcüm yapmadı hem kızıma hem kendimize çok işe yaradı
28-subat ozzlemk e bebek de dün sordum Kanz önerdiler oda ısısı ölçümü için , fakat E-bebeğin diğer teknolojik ürünlerini çok tavsiye etmediler.
Rabiss34 Ben termometre olarak treendyoldan rozia marka aldım herkes çok memnunmuş fiyat olarak da gayet makul bir bakın isterseniz :)