Elifcee25 🤣🤣Saçma sapan yorumlarını kednide sakla nerden biliyosun sorumsuz odlugumu İmkanım yoktu sadece Goturemedim İki gün de değil ilk günü Biseysi yoktu kusuyodu sadece ve Hemsiremiz doktorumuza danistim bı kaç gün calpol ver geçmezse doktora git dedi Kendi cahilieyini sorumsuzlugununbaskasida öyleymiş gibi yansıtma . Başkalarına neden Mâl edeyim çocuk benim çocuğum Tek tuşla ne ben varım ne başkasi Çok gereksizsiniz gerçekten hadin iyi günler .