laviniamom01 Kızlar emzirme döneminde sigara içilmez biliyorum ama bırakamıyorum zaten azalttım günde en fazla 2 tane içiyorum aranızda içen varmı yada ne gibi bir yöntem buldunuz bırakmak için
BeyzaByz laviniamom01 9 haftalık hamileyim. Bebeğimi öğrendiğim an bıraktım. Sigara benim için vazgeçemeyeceğim tek şeydi ama hiç zorlanmadan bıraktım. Birden kesmen lazım öyle azaltmayla asla olmuyor. Sana tavsiyem zaten sana muhtaç bir bebişin var ona zaman ayır ve sigara içilmeyen ortamlarda ve sigara içmeyen kişilerle vakit geçir.
Tucemsiiii Yani yöntem falan değil bebeğimi düşünüyorum içmiyorum. Çok istersem 1 duman alıp bırakıyorum