Nlfrrrr Kızlar ben 15 haftalik gebeyim enox 6000 kullanıyorum gunde iki defa normalde ignelerimi aldığımda raporum vardı hiç bir ücret odemiyordum ama bugün aldığımda iğneleri eczaneden 220 lira ilaç katkı payı çıktı benim gibi olan var mi acaba artık ignelerden rapor geçerli olmuyormus
ElmasSs Nlfrrrr e devlet üzerinden raporunun süresine bak ben daha alalı 1 hafta olmadı 3 kutu herhangi bir ücret ödemedim
Destina21 Nlfrrrr raporun süresi geçmiştir.. ilk aldiğimda aylık rapor çıkardı doktor bu ay yıllık rapor çıkarttı 9 kutu birden yazdı.. raporunu yenilet o parayı verme eczacı söylememiştir belki ücret öde diye .. raporunu yeniden çıkart
Nlfrrrr Raporum daha vardı eczaneden de baktık bir yıllık rapor artık devlet her kutu igne den yuzdelik alıyor dedi sadece
MerveGmss Nlfrrrr en son aldıgımda yine raporumla aldım katkı payı dememisti 3 hafta once benimkide enox6000