Arasmom_ Kızlar üçüncü kez klomen ve çatlatma iğnesi oldum reglime 9 gün var sizce erken gebelik testi yapsam çıkar mı? İlk kimyasal gebeliğimde 9 gün kala öğrendim gögüslerimde ağrı kahverengileşme büyüme ve sık idrar ile ilk belirtileri vardı. Bu kez yok
myangelson Arasmom_ çatlatma iğnesi yapıldığında erken gebelik testi yapılmaması gerekiyor. Vücudumuzda zaten hormon oluyor iğne sayesinde erken gebelik zaten çıkartiyor olduğu için. İğnenin ertesi gününden itibaren sayıp 14. Günü kaset test ile test yaparsan çok daha iyi olur. Regl gününü saymayacaksin iğnenin 14. Gününü baz alacaksin