Bu damlayı kullanıp bebeği kabız olan var mı pazar günü başladık bu damlaya doktor tavsiyesi üzerine ama daha kakasını yapmadi dün doktora tekrar gittik sıkıntı yok yapar bekle bişey olmaz dedi ama daha yapmadi kakayi ne yapmam lazım gazıni atıyor baya rahatlıyor ama kakasını da yapmadi anne sütü alıyor günde bazen iki kere 25 ml mama içiyor bazen hiç içmiyor mama kabız yapmadı en başından beri içiyor zaten poposuna kulak çöpü ile masaj yap dedi doktor