Z_e_y_a_gul iki dogum yaptim su anda 40+1 deyim yine normal bekliyorum, ikisindede pansuman yapmam icin biseyler verdiler her wc sonrasi mutlaka yapiyordum o bölgeyi iyi temizleyip sonrasinda mutlaka verilenleri surmek önemli simid degistiyse bilemem ama 4 yil oncede 10.yil once de vardi pansuman