Merhaba güzel anneler ve anne adayları. Ben doğumun her türlüsünden korkuyorum. Ama sezaryen sonrası o dikiş kesik ağrılarındansa normal doğum yapmak daha cazip geliyor. Suda doğum da normal doğum gibi ama ağrısı daha katlanılabilir oluyormuş. Çok araştırdım internette hiç suda doğum yapanların tecrübesini okuyamadım. Aranızda suda doğum yapan memnun olan/olmayan var mı?