Kızlar gece saat 3 de inanılmaz bir karın ağrısı ve ishal ile gittim . Ama öyle bir ağrı yok kramp giriyor karnıma nefes alamıyorum öyle bı ağrı . Gittik doktor baktı çok şükür bebekle alakalı bişey değil . Bu aralar salgın var dedi bol su iç muz ye yoğurt ye dedi . Dikkat edin kendinize yakalanmayın çok fena bir şey. Hala yerimde duramıyorum ne zaman geçer bilmem